BAR NOIR 27-28/04 στο ελευθεριακό στέκι Πικροδάφνη

BAR NOIR 27-28/04 στο ελευθεριακό στέκι Πικροδάφνη

BAR NOIR 
27-28/04

στο ελευθεριακό στέκι πικροδάφνη
Αγ. Βασιλείου και Π.Π. Γερμανού 22, Μπραχάμι
www.steki_pikrodafni.gr
 
Σάββατο 27 – 04
 
Από τις 21.00
Έκθεση Φωτογραφίας
ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟΤΙΣ
Έκθεση Ποιημάτων από τη Σ.Κ.
Video Art  - Προβολές
 
23.00 – 05.00
dj set  by logical animals
post-punk / new wave/ dark wave / minimal
 
Κυριακή 28 – 04
 
Από τις 21.00
Έκθεση Φωτογραφίας
ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟΤΙΣ
Έκθεση Ποιημάτων από τη Σ.Κ.
Video Art  - Προβολές

22.00
Ma Peur Noir
Χορός
 
23.00
live
VECTOR SPACE
 
Τι να με φοβίζει άραγε περισσότερο;
Η μοναξιά στο απέραντο γκρίζο μιας παρακμάζουσας πόλης, ή η τρομοκρατία των δελτίων των 8 από τις επίπεδες οθόνες τελευταίας τεχνολογίας;
Να κυκλοφορώ ανάμεσα σ’ ένα άψυχο πλήθος νομίζοντας πως είμαι διάφανος και παρακολουθούμαι, θεωρώντας πως όπου να ‘ναι θα με κατασπαράξουν, ή πως αν δεν χορέψω στο μηχανικό τραγούδι των Σειρήνων της εποχής θα μείνω στάσιμος σ’ ένα, ούτως η άλλως, πολύχρωμο τίποτα;
Ίσως να με φοβίζουν όλα αυτά και ακόμη περισσότερα σ’ έναν κόσμο που είναι φτιαγμένος για να τρομοκρατεί οτιδήποτε ζωντανό πάνω και γύρω του με σκοπό να συνεχίζει να επιβιώνει η ασχήμια του…
Φοβίες, πανικός, φοβικά σύνδρομα, τρόμος, μοιάζουν να είναι, μεταξύ άλλων, το τίμημα που καλείσαι να πληρώσεις για να διατηρείς την επαφή σου με αυτήν την νέα σκοτεινή εποχή.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΙΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΟΖΩΝΤΑΝΩΝ
Καθώς ο φόβος ανέκαθεν αποτελούσε ένα υπολογίσιμο όπλο για τους διαχειριστές του, είναι σίγουρο ότι πολλοί από τους φόβους που μας κατακλύζουν και πολλές φορές μας ελέγχουν, είναι τα προϊόντα του εξουσιαστικού αρρωστημένου κόσμου που μας περιβάλλει, φτιαγμένου για εμάς χωρίς κανέναν μας και που σαν άλλοι χάρτινοι πύργοι , όμως, καταρρέουν όταν συνειδητοποιούμε πως ο μόνος φόβος είναι ο φόβος και οφείλουμε   να καταστρέψουμε. Για να ορίσουμε εμείς το παιχνίδι της ζωής μας, για να ορίσουμε εμείς το παιχνίδι της ζωής μας, για να γίνουμε εμείς οι άρχοντες των στιγμών μας.
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΡΗΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΤΕΙΧΗ
ΤΗΣ ΝΕΚΡΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ